Gå till innehåll

Kan man installera om Windows 7...


signator

Recommended Posts

:blink: Hej, jag har installerat Windows 7, med regnyckel och allt på min D-disk. Jag vill formatera min C-disk, som Windows Vista ligger på. Och lägga in Windows 7 på C-disken, kan jag använda samma regnyckel en gång till, när denna Windows 7 ligger i samma dator. Det ploppar inte upp en ruta där det står att "du har redan registrerat detta exemplar en gång". Sedan formaterar jag D-disken, så¨den blir sopren. Fick i alla fall använda Windows 7 i ett halvår, kanske lagom till dom släpper den skarpa versionen. :blink:

Signator in Space

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Ja det kan du göra.

Jag har tex, Windows 7 på min burk och min laptop.

Inga problem med det, det är juh samma nycklar som MicroSoft ger ut.

;)

:blink: Hej, jag har installerat Windows 7, med regnyckel och allt på min D-disk. Jag vill formatera min C-disk, som Windows Vista ligger på. Och lägga in Windows 7 på C-disken, kan jag använda samma regnyckel en gång till, när denna Windows 7 ligger i samma dator. Det ploppar inte upp en ruta där det står att "du har redan registrerat detta exemplar en gång". Sedan formaterar jag D-disken, så¨den blir sopren. Fick i alla fall använda Windows 7 i ett halvår, kanske lagom till dom släpper den skarpa versionen. :blink:

Signator in Space

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...