signator Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 Hej, jag har installerat Windows 7, med regnyckel och allt på min D-disk. Jag vill formatera min C-disk, som Windows Vista ligger på. Och lägga in Windows 7 på C-disken, kan jag använda samma regnyckel en gång till, när denna Windows 7 ligger i samma dator. Det ploppar inte upp en ruta där det står att "du har redan registrerat detta exemplar en gång". Sedan formaterar jag D-disken, så¨den blir sopren. Fick i alla fall använda Windows 7 i ett halvår, kanske lagom till dom släpper den skarpa versionen. Signator in Space Quote
Isak Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 Hej Ja det kan du göra. Jag har tex, Windows 7 på min burk och min laptop. Inga problem med det, det är juh samma nycklar som MicroSoft ger ut. Hej, jag har installerat Windows 7, med regnyckel och allt på min D-disk. Jag vill formatera min C-disk, som Windows Vista ligger på. Och lägga in Windows 7 på C-disken, kan jag använda samma regnyckel en gång till, när denna Windows 7 ligger i samma dator. Det ploppar inte upp en ruta där det står att "du har redan registrerat detta exemplar en gång". Sedan formaterar jag D-disken, så¨den blir sopren. Fick i alla fall använda Windows 7 i ett halvår, kanske lagom till dom släpper den skarpa versionen. Signator in Space Quote
Recommended Posts