__087 Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 Hej, min dator är lite långsan i uppstarten men vet inte riktigt om ja kan stänga ner någon process. De som finns du i msconfig i autostart är ALCMTRNcCplnwizavgtrayffpsrvctfmonfeedreaderutorrent Quote
tobias84 Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 utorrent behöver du väl inte ha på autostart? Quote
JoWa Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 Hej, min dator är lite långsan i uppstarten men vet inte riktigt om ja kan stänga ner någon process. De som finns du i msconfig i autostart är ALCMTRNcCplnwizavgtrayffpsrvctfmonfeedreaderutorrent ALCMTR hör till ljudkortet. Inte väsentlig (kontrollpanel). NcCpl — eller skall det vara NvCpl? Hör i så fall till grafiken (nVidia). Inte väsentlig. nwiz hör till Nvidia, inte väsentlig. ffpsrv hör troligen till File and Folder Protector… ctfmon används för avancerad textinmatning (t.ex. för att skriva kinesiska). Kan inaktiveras i Kontrollpanelens språkinställningar. feedreader — upp till dig, förmodar jag. utorrent — Kan du tänka dig att starta µTorrent manuellt? Quote
__087 Posted January 31, 2009 Author Posted January 31, 2009 ALCMTR hör till ljudkortet. Inte väsentlig (kontrollpanel).NcCpl eller skall det vara NvCpl? Hör i så fall till grafiken (nVidia). Inte väsentlig. nwiz hör till Nvidia, inte väsentlig. ffpsrv hör troligen till File and Folder Protector ctfmon används för avancerad textinmatning (t.ex. för att skriva kinesiska). Kan inaktiveras i Kontrollpanelens språkinställningar. feedreader upp till dig, förmodar jag. utorrent Kan du tänka dig att starta µTorrent manuellt? hehe jo men precis det skulle vara NvCpl hehe nja igentligen behöver jag inte utorrent som autostart alls Quote
Recommended Posts