rti Posted January 31, 2009 Posted January 31, 2009 Hej!!!! Jag har problem med ie-7, för några dagar sen återställde jag internet explorer 7 den uppträde inte korrekt så jag gjorde en återställning men så märkte jag att jag kan inte komma in på Gemoney bank,försäkringskassan, och skatteverket när jag är inne och skall logga in mig på dessa sidor med bank-id så slutar internet explorer att svara och stänger ner sig, jag har senaste java installerad på datorn version 6 uppdatering 11 build 1.6.0_11.03 men det konstiga att den saknas på internetalternativ avancerat den finns inte med på listan så har ni förslag så är detta välkommet m.v.h. rti...... Quote
JoWa Posted January 31, 2009 Posted January 31, 2009 Är Java-tillägget aktiverat? Kolla på Internetalternativ, fliken Program, Hantera tillägg. Quote
rti Posted January 31, 2009 Author Posted January 31, 2009 Är Java-tillägget aktiverat? Kolla på Internetalternativ, fliken Program, Hantera tillägg. Ja den är aktiverat, har haft detta innan men har glömt hur jag gjorde det var ett tag sen..... Quote
Recommended Posts