Gå till innehåll

windows media player


kanelbulle

Recommended Posts

På den tiden man fortfarande höll på att bränna Musik-CDs, så använda jag Roxio Easy CD Creator.

Där kunde man välja att Remove Silence på fönstret som kom upp precis innan man skulle starta bränningen.

Borde ju finnas nåt liknande i WMP.

Skälet de 2sek. finns är ju att det ska efterlikna en LP/CD så mycket som möjligt.

Annars finns det ju hundratals andra mycket bättre prg än WMP, som jag aldrig använt för att bränna nåt med.

Själv kör jag numera Nero8, finns fortfarande att hämta fritt från www.nero.com, med den kan du avlägsna tysssssstnaden...

/LbL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemska tanke, tystnad i 2 sek, man kan få men för livet. :D

Om det inte är avbrott inlagda mellan låtarna, utan den ena övergår i den andra, blir det mycket störande med 2 sekunders plötslig tystnad. Det finns program som inte klarar ”gapless” uppspelning perfekt. Hu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det inte är avbrott inlagda mellan låtarna, utan den ena övergår i den andra, blir det mycket störande med 2 sekunders plötslig tystnad. Det finns program som inte klarar gapless uppspelning perfekt. Hu!

Exakt. Får väl helt enkelt använda nåt annat program för att bränna låtar som ska gå in i varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...