lbl Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Nån mer som upplevt att nVidias Kontrollpanel inte installerar sig som den ska, eller inte alls, sen några versioner tillbaks ?! Hämtade 181.22 och installerade, och då klagade den sen på att Kontrollpanelen inte var ordentligt installerad. Samma var det när jag installerade 181.20. Innan dess vill jag minnas det var ok. Nu var jag tvungen att avinstallera Grafik-drivarna från Wins kontrollpanel, starta om (GIIIIIGANTISK text vid omstart! kör annars 1920x1080), och sen installera dem igen. Samma var det med förra versionen, 181.20. Som tur var gjorde jag nyinstallationen från Felsäkert Läge denna gång, annars ställer den ju till alla ikoner (114 st. ...), så de hamnar i vänstra hörnet, alla i en ämlans röra ... Men är det nån mer som upplevt problem med nVidia på sistone ?? /LbL! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falo Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Har samma sak på min plasma tv,det blir stort som f_n. men bara när jag har dvi till hdmi kabel,men när jag har en dvi till vga kabel så funkar det bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Men är det nån mer som upplevt problem med nVidia på sistone ??/LbL! Jaa, varannan version dom släpper ger sämre benchmark har jag märkt. kent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lbl Posted February 8, 2009 Author Share Posted February 8, 2009 -> Har samma sak på min plasma tv,det blir stort som f_n. Nu var det ju inte det detta handlade om, läs på lite bättre. /LbL! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lbl Posted February 8, 2009 Author Share Posted February 8, 2009 -> Jaa, varannan version dom släpper ger sämre benchmark har jag märkt. Inte heller DET var det jag ville veta ... :_) /LbL! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts