Gå till innehåll

Ikonerna i Aktivitetsfältet mystiskt borta


DAson

Recommended Posts

Hur ska jag få tillbaka ikonerna dem som är som standard när man startar upp Windows 7 första gången. Genvägen till bl.a. Internet, Libraries och Windows Media Player. Något konstigt hände efter omstart av en ändring i Windows 7 ställde in nätverket men det har väl inte med saken att göra eller?

Annars kan jag va utan dessa ikoner för jag har ju allt i Start-menyn.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ändrat till det du sa. Är det UAC som ställer till med dessa problem att saker försvinner eller slutar fungera? Krävs det en omstart för att ska fungera igen eller?

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande inga ikoner i Aktivitetsfältet är det något mer jag missat eller? Eller så får det vara som det är men det är ju betydligt snyggare med dessa ikoner framme än borta. trodde det skulle hjälpa med omstart men se det hjälpte det inte.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ställa in UAC i Windows 7 Betan gick bra men att få tillbaka sina ikoner gick inte jag är van att ha dem där men när det inte går att få tillbaka dessa så får det va. Har ni medlemmar på detta forum råkat ut för samma sak och kunnat få tillbaka ikonerna i Aktivitetsfältet (Taskbar på eng)?

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...