Gå till innehåll

Registret...


Byvander

Recommended Posts

Skulle gärna vilja ha lite tips på program som

scannar och reparerar filer i registret eller ja, alla datorns skadade filer..

// Byvander

Det finns en uppsjö med program men ett jag kan rekomendera är ett gratis prog som heter Advanced SystemCare

Finns på -------> http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html

/Starplus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yassin 2999 har rätt, vore bra att veta om du vill rensa för något särskilt problem eller bara i största allmänhet.

Jag som älskar att justera och "förstöra" mitt XP rensar helt vilt med diverse program, men jag är mycket försiktig med att rekommendera detta. Om det är något program jag vill nämna så är det först CCleaner, därför att det är så försiktigt, men även Comodo System Cleaner. CSC rensar mycket mer, men har en bra finess som heter SAFE DELETE. Man erbjuds att starta om datorn efter rensning, och därefter kontrollera att allt fungerar som det skall. Sedan trycker man på FINALIZE i rutan som kommer upp. Men först, starta de program du använder osv, så att du kan avgöra att CSC inte har förstört något.

Om det trots allt visar sig senare att du får problem, så skapar CSC en backup som du lätt kan återställa till registret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...