Gå till innehåll

Firefox & IE


Thug-Angel

Recommended Posts

hey!

Kan någon snälla hjälpa mig med detta problem asap, Efter att jag installera Firefox så har min internet explorer slutat fungera helt, innan jag installera firefox gjorde jag alla windows updates.

Nu funkar varken IE eller att köra windows update eftersom den går genom IE och inte firefox :blink:

Jag satte firefox som standard webbrowser, skulle jag inte ha gjord det? och hur ändrar man tillbaka till IE?

Någon som vet problemet och har lust och hjälpa skulle vara riktigt nice :)

Tack på förhand

Thug-Angel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Byta tillbaka till IE som standard webbläsare kan du göra i kontrollpanelen -> standardprogram

Men kan du lite närmare beskriva vad det är med IE som slutat fungera efter att FF blev standardwebbläsare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Byta tillbaka till IE som standard webbläsare kan du göra i kontrollpanelen -> standardprogram

Men kan du lite närmare beskriva vad det är med IE som slutat fungera efter att FF blev standardwebbläsare.

IE Freezar sig helt den drar inte ens fram start sidan innan den freez:ar helt :S

men ska pröva de att byta tillbaka till IE som standard brb med svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är inte lätt det där det du kan göra är att återälla IE,

"Egenskaper för internet -> Avancerat -> Återställ"

Standardprogram hittar du under "lägg till / ta bort program" i XP (Standardprogram i Vista)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är inte lätt det där det du kan göra är att återälla IE,

"Egenskaper för internet -> Avancerat -> Återställ"

Standardprogram hittar du under "lägg till / ta bort program" i XP (Standardprogram i Vista)

TACK!!!!!! som bara den god damn i love you man! you fixed it !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...