Gå till innehåll

Gästboksproblem


Recommended Posts

Hej

Jag skulle vilja ha lite hjälp med en gästbok som uppför sig konstigt.

I FF funkar allt bra, du ser allt men i IE så syns inte själva boxen som man skall skriva in texten i.

Någon som vet vad felet är???

Denna länk gäller det:

http://www.tourdevarmland.com/index.php?section=31

post-9713-1235059459_thumb.jpg

post-9713-1235059472_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Jag skulle vilja ha lite hjälp med en gästbok som uppför sig konstigt.

I FF funkar allt bra, du ser allt men i IE så syns inte själva boxen som man skall skriva in texten i.

Någon som vet vad felet är???

Denna länk gäller det:

http://www.tourdevarmland.com/index.php?section=31

Hej PC-Guiden!

Jag har tittat in på hemsidan och klickat på länken för gästboken. Visst, rutan helt tom, men om jag då klickade på ny post så öppnades gästboken. Detta i IE8:an.

Fick nog svaret av STENIS!!!! Kör IE i kompatibelt läge, då fungerar det att kunna skriva i gästboken åxå! Så om detta funkar, tacka Stenis för det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej PC-Guiden!

Jag har tittat in på hemsidan och klickat på länken för gästboken. Visst, rutan helt tom, men om jag då klickade på ny post så öppnades gästboken. Detta i IE8:an.

Fick nog svaret av STENIS!!!! Kör IE i kompatibelt läge, då fungerar det att kunna skriva i gästboken åxå! Så om detta funkar, tacka Stenis för det!

Säger samma sak. Ny post så kommer rutan fram där man kan skriva...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag sagt mycket på senare tid; IE är en läsare som inte följer standarder, man kan alltså inte räkna med att läsaren fungerar. Ungefär som att tillverka en baddräkt utan att garantera att den tåler vatten, men visst vill ni använda den så kan jag inte stoppa er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att man skall trycka på ny post för att svara men det var inte det frågan gällde riktigt utan det var vart man skulle skriva efter att ha tryckt på ny post, enligt bilderna ... Att man skall trycka på ny post trodde jag var en självklarhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...