PCGuiden Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Hej Jag skulle vilja ha lite hjälp med en gästbok som uppför sig konstigt. I FF funkar allt bra, du ser allt men i IE så syns inte själva boxen som man skall skriva in texten i. Någon som vet vad felet är??? Denna länk gäller det: http://www.tourdevarmland.com/index.php?section=31 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 HejJag skulle vilja ha lite hjälp med en gästbok som uppför sig konstigt. I FF funkar allt bra, du ser allt men i IE så syns inte själva boxen som man skall skriva in texten i. Någon som vet vad felet är??? Denna länk gäller det: http://www.tourdevarmland.com/index.php?section=31 Hej PC-Guiden! Jag har tittat in på hemsidan och klickat på länken för gästboken. Visst, rutan helt tom, men om jag då klickade på ny post så öppnades gästboken. Detta i IE8:an. Fick nog svaret av STENIS!!!! Kör IE i kompatibelt läge, då fungerar det att kunna skriva i gästboken åxå! Så om detta funkar, tacka Stenis för det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Hej PC-Guiden!Jag har tittat in på hemsidan och klickat på länken för gästboken. Visst, rutan helt tom, men om jag då klickade på ny post så öppnades gästboken. Detta i IE8:an. Fick nog svaret av STENIS!!!! Kör IE i kompatibelt läge, då fungerar det att kunna skriva i gästboken åxå! Så om detta funkar, tacka Stenis för det! Säger samma sak. Ny post så kommer rutan fram där man kan skriva... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Som jag sagt mycket på senare tid; IE är en läsare som inte följer standarder, man kan alltså inte räkna med att läsaren fungerar. Ungefär som att tillverka en baddräkt utan att garantera att den tåler vatten, men visst vill ni använda den så kan jag inte stoppa er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted February 19, 2009 Author Share Posted February 19, 2009 Bra att det funkar med IE 8 Någon med IE 7 som kan bekräfta att det funkar, det tror jag inte Jag har IE 7 och för mej funkar det inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted February 19, 2009 Author Share Posted February 19, 2009 Säger samma sak. Ny post så kommer rutan fram där man kan skriva... Vad har du för webbläsare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted February 19, 2009 Author Share Posted February 19, 2009 Jag vet att man skall trycka på ny post för att svara men det var inte det frågan gällde riktigt utan det var vart man skulle skriva efter att ha tryckt på ny post, enligt bilderna ... Att man skall trycka på ny post trodde jag var en självklarhet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted February 21, 2009 Author Share Posted February 21, 2009 Ingen som kan hjälpa till? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts