Gå till innehåll

StartUp-Skärmbilden


lbl

Recommended Posts

Jag tycker att 'upplösningen'/utseendet på StartUp bilden innan man loggat in, ser bedrövlig ut.

Fler som håller med ?!

Jag kör 1920*1080 på en 24" Full-HD skärm (och Win7 hittade mitt GeForce9500 redan vid installationen, och senare har jag lagt dit 181.22, men ingen skillnad), kanske är det väldans lågupplöst bild innan ?!

Men den är klart sämre än den man har på XP, som inte ser 'taskig' ut alls.

IRRITERANDE är det iaf!

/LbL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att 'upplösningen'/utseendet på StartUp bilden innan man loggat in, ser bedrövlig ut.

Fler som håller med ?!

Jag kör 1920*1080 på en 24" Full-HD skärm (och Win7 hittade mitt GeForce9500 redan vid installationen, och senare har jag lagt dit 181.22, men ingen skillnad), kanske är det väldans lågupplöst bild innan ?!

Men den är klart sämre än den man har på XP, som inte ser 'taskig' ut alls.

IRRITERANDE är det iaf!

/LbL!

Jag kan inte hålla med om att bilden är risig eller så. Jag har en helt okej bild vid uppstartarten, både på XP, VISTA och W7

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dock stör jag mig på att loggan har skugga runt sig, fast att själva rektangeln med film är mindre än vad skuggans övergång är. Det syns alltså att "filmen" är en fyrkant när den egentligen ska vara skuggad och fin. Titta noga så ser ni kanske det, dock verkar det inte synas med vissa grafikkort? Har bara testat på denna datorn men jag kan lova er att här är det en tydlig fyrkant där svart möts mot svartare svart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...