Gå till innehåll

I Mina dokument blir ej kolumner (detaljerad lista) kvar som jag valt


IngvarA

Recommended Posts

Kan jag få tips på hur jag skall få kolumner som jag valt, att bli kvar. Tex mappen Min musik, jag väljer kolumn: Namn,Artist,Skivnamn,spårnummer,År, Bitshastighet. Men så fort jag ändrar eller lägger till något i mappen, så vips har kolumnernabyttsmot:Namn,Storlek,Typ,Ämne,

Kategori,Sidor,Kommentarer,Artist. Alltså några av de kolumner som jag valt har bytts ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan jag få tips på hur jag skall få kolumner som jag valt, att bli kvar. Tex mappen Min musik, jag väljer kolumn: Namn,Artist,Skivnamn,spårnummer,År, Bitshastighet. Men så fort jag ändrar eller lägger till något i mappen, så vips har kolumnernabyttsmot:Namn,Storlek,Typ,Ämne,

Kategori,Sidor,Kommentarer,Artist. Alltså några av de kolumner som jag valt har bytts ut.

Har du markerat rutan "Kom ihåg inställningar för visning för varje mapp" enligt bilden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med Tweak UI kan du öka antalet mappar som Windows minns inställningarna för.

Det kan också hjälpa att tömma det minnet, med t.ex. CCleaner, alternativet Windowsmappar Storlek/Placering under Avancerat. Laddas ned här (Slim rekommenderas).

Laddade hem Tweak UI, men förstår inte riktigt hur man går vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...