Lasse B Posted February 23, 2009 Posted February 23, 2009 En fråga. Då jag snart övergår till bredbandsbolaget istället för comhem, så har jag en möjlighet att ladde ner F - Secure från bredbandsbolaget och andvända det ett tag innan man betalar för det. Har i dag Norton Internet security 2009, men funderar på att nu byta till F - Secure. Är det ett klokt val ???? Lasse B
jarru Posted February 23, 2009 Posted February 23, 2009 En fråga.Då jag snart övergår till bredbandsbolaget istället för comhem, så har jag en möjlighet att ladde ner F - Secure från bredbandsbolaget och andvända det ett tag innan man betalar för det. Har i dag Norton Internet security 2009, men funderar på att nu byta till F - Secure. Är det ett klokt val ???? Lasse B Byt inte om Norton fungerar.
Guest yassin_2999 Posted February 23, 2009 Posted February 23, 2009 Rekommenderar verkligen inte ett byte från NIS 2009 till F-Secure 2009. Jag använder NIS 2009 och efter att ha sett dessa saker så har jag bara blivit mer för NIS och emot mot F-Secure http://www.alltomxp.se/forum/index.php?s=&...st&p=102440
Recommended Posts