Lasse B Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 En fråga. Då jag snart övergår till bredbandsbolaget istället för comhem, så har jag en möjlighet att ladde ner F - Secure från bredbandsbolaget och andvända det ett tag innan man betalar för det. Har i dag Norton Internet security 2009, men funderar på att nu byta till F - Secure. Är det ett klokt val ???? Lasse B Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarru Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 En fråga.Då jag snart övergår till bredbandsbolaget istället för comhem, så har jag en möjlighet att ladde ner F - Secure från bredbandsbolaget och andvända det ett tag innan man betalar för det. Har i dag Norton Internet security 2009, men funderar på att nu byta till F - Secure. Är det ett klokt val ???? Lasse B Byt inte om Norton fungerar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Rekommenderar verkligen inte ett byte från NIS 2009 till F-Secure 2009. Jag använder NIS 2009 och efter att ha sett dessa saker så har jag bara blivit mer för NIS och emot mot F-Secure http://www.alltomxp.se/forum/index.php?s=&...st&p=102440 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts