Andreas Stenhall Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Microsoft har nu släppt testuppdateringar såväl som några riktiga uppdateringar på Windows Update, styr dit på en gång! Quote
vajlent Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 Finns inga för mig!? Var kan man hämta dom manuellt? I och för sig har jag build 7022 så dom kanske inte gäller den? Quote
perbear Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 Finns inga för mig!? Var kan man hämta dom manuellt? I och för sig har jag build 7022 så dom kanske inte gäller den? Uppdateringarna borde gälla den versionen också. Vad gällde testuppdateringarna annonserades det i förra veckan att där var man tvungen att göra uppdateringen manuellt. Quote
Japanmannen Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 Vad gällde testuppdateringarna annonserades det i förra veckan att där var man tvungen att göra uppdateringen manuellt. För mig hämtade Windows Update med automatik alla 5 uppdateringarna i går kväll. Inga manuella uppdateringar behövdes. Quote
Andreas Stenhall Posted February 25, 2009 Author Posted February 25, 2009 Där har vi ytterligare en anledning att hålla sig till de officiella byggena som beta (bygge 7000) är, det släpps aldrig patchar till de inofficiella byggena. Quote
Guest Malou Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 Hej! Även här fungerade den Automatiska uppdateringen alldeles utmärkt. Fick hela 6 uppdateringar igår. MVH/Malou Quote
Recommended Posts