Sunshine Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Har laddat ner nya SAFARI (betan). Har nu provkört denna ett tag och funnit ut att, den är liksom lite snabb! Till skillnad från IE8, FF, så laddar den snabbare. Några flera som provat denna SAFARI (beta)?? Isåfall! Vad har Ni för utvärdering av denna!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Jo, snabb är den. Det stör mig dock att den ”blockerar” aktivitetsfältet, så att det inte dyker upp då markören är längst ned… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Flyttade tråden där den platsar bättre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted February 26, 2009 Author Share Posted February 26, 2009 Jo, snabb är den. Det stör mig dock att den blockerar aktivitetsfältet, så att det inte dyker upp då markören är längst ned OKIDOKI! Nu fick jag detsamma, stängde ner aktivitetsfältet, men detta kom ej upp vid markering. Hade tidigare detta fullt uppe så jag såg inte vad som var felet. Det blir en - feedback till safari kanske? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebom Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Oj va snabb den var! undrar hur är den mott spam och cokis? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 I går kom den första stabila versionen av Safari 4. Testar, och tycker att den känns rätt seg. Läser in… och en liten snurra visas alldeles för länge innan sidan är klar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts