Isak Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 Har ni hört hur denna firewall funkar ? Bra eller dåligt. Söker en til min WIn-7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 Inget vidare, enligt Matousec… PC Tools Firewall Plus skall fungera under Windows 7, men finns endast i 32-bitarsversion. CIS finns även i 64-bitarsversion, men måste köras i kompatibilitetsläge Vista. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isak Posted March 7, 2009 Author Share Posted March 7, 2009 Inget vidare, enligt MatousecPC Tools Firewall Plus skall fungera under Windows 7, men finns endast i 32-bitarsversion. CIS finns även i 64-bitarsversion, men måste köras i kompatibilitetsläge Vista. Takk för det. Ja jag provade PC Tools och jag kör 64 Men jag har CIS på min vista jag tror jag tar och laddar ner CIS och installerar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 Gerðu svo vel! Glöm bara inte kompatibilitetsläge Vista, också för uppdateraren (cfpupdat.exe). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts