guten Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Jag tog emot en uppdatering av Microsoft .net. Efter omstart fanns bara klockan kvar i startlisten till höger. Där skall finnas en massa saker man behöver som t.ex. ikonen för virusprogrammet, ikonen för skrivaren, läspennan, mm. Var är dom? Hur får jag igen dom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Finns där ingen pil du kan trycka på för att visa dem igen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guten Posted March 19, 2009 Author Share Posted March 19, 2009 Pil??? Jag har inte "dölj ikonerna" aktiverat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strator Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Har dina program du saknar ikoner för överhuvudtaget startat under uppstarten? Eller är det endast ett ikonproblem? Kika i aktiviteshanteraren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Jag tog emot en uppdatering av Microsoft .net. Efter omstart fanns bara klockan kvar i startlisten till höger. Där skall finnas en massa saker man behöver som t.ex. ikonen för virusprogrammet, ikonen för skrivaren, läspennan, mm. Var är dom? Hur får jag igen dom? Hej! Högerklicka på verktygsfältet,markera verktygsfält. Klicka på snabbstart. Hoppas det hjälper Dig. essin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guten Posted March 21, 2009 Author Share Posted March 21, 2009 Snabbstart är aktiverad. Det som ligger under snabbstart är till vänster invid startknappen. Det är ikonerna till höger intill klockan utom nätverksikonen som saknas. Alla program som finns där har startat och fungerar. det jobbiga är att inte kunna klicka på dem för att konfigurera olika saker. De som inte syns längre är Spy-Bot resident, Cpen 20, Panda resident part, HP toolbox och några till. Någonstans fanns de i registret misstänker jag, men var, och hur får man igen dom? Är ominstallation enda vägen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guten Posted March 25, 2009 Author Share Posted March 25, 2009 Nu har det blivit ännu roligare... Ibland (en gång av fem ca) startar ALLA ikonerna upp men oftast bara en till tre (det ska vara 8) Vad i ...??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts