Gå till innehåll

Dual Shock 3 och PC?


Streakyferret

Recommended Posts

Hejsan! Köpte mig nyss ett Ps3 och fick med en Dual shock 3. Jag vill nu använda kontrollen till datorn också, men får det inte att fungera. Har provat lösningen med Libusb och något annat program för själva kontrollen. Men det gick inte. :( Därför kollade jag runt mer, och provade lite blandat och fattade inte något utav det. Jag hittade lite grann på olika forum, men det inge bättre. Så jag tänkte att jag kunde fråga själv här. Jag hoppas att någon där ute kan hjälpa mig, haha. Någon information som behövs men jag inte har skrivit om här? Jag ska försöka hjälpa till...!

/Streaky

För bara ett par minuter sedan hittade jag faktiskt ett som verkade fungera. Det fungerade för massor av personer och det finns en Youtube video som förklarar hur man gör. (

) Och visst, jag laddar ner det som står och använder Enhetshanteraren och allt, men så står det "Den angivna platsen innehåller ingen maskinvaruinformation." även fast jag gör exakt som han säger i videon! Dessutom blir jag så frustrerad att det fungerar för alla andra! Är det något fel på min dator?

Någon måste väl veta något om sådant här? Jag hoppas det i alla fall.

/Streaky

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...