Gå till innehåll

LanguagePackSetup


Recommended Posts

Var inte bekymrad förren jag googlade på LanguagePackSetup, försöker städa bort alla varningar o fel i loggboken, vid varje uppstart står initeringen av LanguaPackSetup kan inte läsas o vid googlesök fick jag en träff, hamnade på idg.se och var något som hade samband med JAVA, F-secure har en varning i loggen sin vid varje uppstart men ingen närmre beskrivning ävenså finns i F-secure program tillåt/tillåt 6 javaikoner ? datorn funkar bra och inget skadligt verkar finnas i datorn så kan jag strunta i detta och bara hoppas någon kan ge tips hur få bort felmarkeringen i loggbok/F-secure ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter som att det har med språkpaket att göra, har du försökt installera några sådana?

Nu har jag lyckats hitta språkpaketet som avses i loggboken och det är språkpaketet för IE 8, tänkte jag kunde avinstallera i update och installera igen men då kom det upp en gul varning så vad göra ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag lyckats hitta språkpaketet som avses i loggboken och det är språkpaketet för IE 8, tänkte jag kunde avinstallera i update och installera igen men då kom det upp en gul varning så vad göra ?

Kom varningen upp i loggboken eller då du skulle installera eller avinstallera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom varningen upp i loggboken eller då du skulle installera eller avinstallera?

Avinstallera i update (installerade uppdateringar) avinstallerar man något viktigt så brukar ju ny uppdatering dyka upp direkt, inte säkert det hjälper och verkar inte ha någon påverkan varken på datorn el nätet att det blir så varje uppstart. m

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...