Gå till innehåll

Vista SP2 -> Flashplayer 10


lellec56

Recommended Posts

Adobe flashplayer 10

Som det tidigare skrivits om i forumet, så verkar det som om många haft problem med denna flashplayer och Vista, inklusive jag.

Därför undrar jag om någon vet om sp2 har den fix med i sin version, jag har kollat men inte funnit ngt svar, kanske någon som är mer kunnig inom datorer och program vet det. Då skulle det vara kul att veta det innan man tankar hem sp2.

ha en bra dag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Adobe flashplayer 10

Som det tidigare skrivits om i forumet, så verkar det som om många haft problem med denna flashplayer och Vista, inklusive jag.

Därför undrar jag om någon vet om sp2 har den fix med i sin version, jag har kollat men inte funnit ngt svar, kanske någon som är mer kunnig inom datorer och program vet det. Då skulle det vara kul att veta det innan man tankar hem sp2.

ha en bra dag

Jag har inte satt flashbekymmer i samband med mitt vista utan trodde att det berodde på själva flashplayer, har avinstallerat och installerat igen, sen trodde jag att silverlight utan flashplayer nog var bäst, men utan flashplayer funkade det inte och på det viset upptäckte jag hur bra silverlight och flashsplayer fungerade ihop, inga problem med dom 2 ihop.m

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Adobe flashplayer 10

Som det tidigare skrivits om i forumet, så verkar det som om många haft problem med denna flashplayer och Vista, inklusive jag.

Därför undrar jag om någon vet om sp2 har den fix med i sin version, jag har kollat men inte funnit ngt svar, kanske någon som är mer kunnig inom datorer och program vet det. Då skulle det vara kul att veta det innan man tankar hem sp2.

ha en bra dag

Vilken flash version har du på din dator? Det har kommit ut en uppdatering som löser problemet helt om fallet var att internet explorer slutar svara/fungera i IE7/8.

/grinders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu har jag flashplayer ver 9 och det fungerar bra, men det är ju 10:an som installeras med home premium och det är den jag menar om det kommit någon fix för i sp2. Jag får instruktioner om att det finns en uppdatering från Adobe och om det är den 10:a som frågan gäller är det inte lönt att installera den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...