Sunshine Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 (edited) Hej alla forumisar! Här sitter jag och testar Windows 7:an för fulla muggar. Tyvärr bara 32-bitars, modemet klarar ej 64:a. Har en helt ren install, inga antivirusprg installade, endast defender igång. Detta för att se vad som händer! Kör bara sidor jag vet är fri från skräp. Så det blir intressant att, se vad som händer. Även om det uppstår problem med skräp, så har jag ju möjligheten att, rensa HDD´n och köra nytt igen. BIG TESTER OF W7 JUST FOR THE MOMENT! Edited April 4, 2009 by Malou Tråden flyttad till => Windows 7 (beta): Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Ok hoppas du kommer fram till något intressant. Men ett tips är att det redan finns flera Windows 7 trådar du skulle kunna använda att skriva detta i Windows 7 avdelningen. Jag säger det inte för att vara gnällig utan för att jag är intresserad av att följa allt folk skriver om Windows 7 och det börjar bli lite rörigt med alla olika trådar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted April 4, 2009 Author Share Posted April 4, 2009 Ok hoppas du kommer fram till något intressant.Men ett tips är att det redan finns flera Windows 7 trådar du skulle kunna använda att skriva detta i Windows 7 avdelningen. Jag säger det inte för att vara gnällig utan för att jag är intresserad av att följa allt folk skriver om Windows 7 och det börjar bli lite rörigt med alla olika trådar. OK! Håller med! Jag har fått en stor bugg! Efter install av Winzip och sedan avinstall. Så stannade datorn. Fick ta bort manuellt i reg. Skall testa vidare, så håll tillgodo så länge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Jag har fått en stor bugg! Efter install av Winzip och sedan avinstall. Så stannade datorn. Fick ta bort manuellt i reg. Skall testa vidare, så håll tillgodo så länge. Vilken version av Winzip då? Inte WinZip 12.0 väl? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts