Gå till innehåll

Testing Windows 7 -32 bit


Sunshine

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Hej alla forumisar! :rolleyes:

Här sitter jag och testar Windows 7:an för fulla muggar. Tyvärr bara 32-bitars, modemet klarar ej 64:a. Har en helt ren install, inga antivirusprg installade, endast defender igång. Detta för att se vad som händer! Kör bara sidor jag vet är fri från skräp.

Så det blir intressant att, se vad som händer. Även om det uppstår problem med skräp, så har jag ju möjligheten att, rensa HDD´n och köra nytt igen.

BIG TESTER OF W7 JUST FOR THE MOMENT!

Redigerad av Malou
Tråden flyttad till => Windows 7 (beta):
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok hoppas du kommer fram till något intressant.

Men ett tips är att det redan finns flera Windows 7 trådar du skulle kunna använda att skriva detta i Windows 7 avdelningen. Jag säger det inte för att vara gnällig utan för att jag är intresserad av att följa allt folk skriver om Windows 7 och det börjar bli lite rörigt med alla olika trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok hoppas du kommer fram till något intressant.

Men ett tips är att det redan finns flera Windows 7 trådar du skulle kunna använda att skriva detta i Windows 7 avdelningen. Jag säger det inte för att vara gnällig utan för att jag är intresserad av att följa allt folk skriver om Windows 7 och det börjar bli lite rörigt med alla olika trådar.

OK! Håller med!

Jag har fått en stor bugg! Efter install av Winzip och sedan avinstall. Så stannade datorn. Fick ta bort manuellt i reg. Skall testa vidare, så håll tillgodo så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått en stor bugg! Efter install av Winzip och sedan avinstall. Så stannade datorn. Fick ta bort manuellt i reg. Skall testa vidare, så håll tillgodo så länge.

Vilken version av Winzip då? Inte WinZip 12.0 väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...