PCGuiden Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Någon som kan förklara vad jag skall göra för att slippa denna rutan varje gång som jag skall skicka ett mail? Är det en W7 bugg måntro? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Jag har bara fått den rutan en gång, och då klickade jag "Ja". Efter det har den inte visat sig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted April 5, 2009 Author Share Posted April 5, 2009 Varenda mail kommer den upp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Hur har du ställt in "servrar" i konton? Jag har, "Logga in med klartextautentisering" Å, andra sidan verkar det som det är din epostleverantör som har ett dåligt certifikat på sin server, och då kan du inte göra så mycket mer än påtala det för leverantören. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Om du vill kan du gå in och kontrollera dina certifikat som är installerade.. Start, i search.. skriv: mmc (enter) File -> Add/remove SnapIn, välj Certificate -> ok Klicka på dina certifikat och du får upp en mängd olika, i varje underkatalog kan det finnas certifikat som du kan kontrollera om det är giltigt fortfarande. Jag hittade fler som giltighetstiden hade gått ut redan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts