Grooge Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Efter hårdvaruproblem på datorn där jag blev tvungen att stänga av datorn och dra ur elen så säger vista att jag måste aktivera densamma ? nåväl har försökt online aktivering misslyckades, har försökt telefonaktivering misslyckades, har talat med supporten och provade lite olika saker med deras hjälp misslyckades, fick även ett nummer direkt till teknikerna som jag inte kan utnyttja förrän imorgon. Nå till min fundering nu kan det handla om SP2RC som gör att det inte fungerar, talas ju om evaluation copy Build 6002 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 vet faktiskt inte.. tycker du ska ta och ringa det numret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Som sagt har du talat med Microsofts produktaktivering, och dem inte kan lösa det så kanske det är läge att ta bort Vista Sp2, då detta INTE är en färdig version så saknas väl support på denna, och saker som detta kan uppstå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted April 22, 2009 Author Share Posted April 22, 2009 Japp det var som jag misstänkte SP2RC strulade till det och microsoft ger ingen support på beta, rc programvara. Avinstallation av SP2RC löste problemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts