Gå till innehåll

Komplettera automatiskt


tobias84

Recommended Posts

Hej.

Hade detta problem i IE7 också att komplettera automatiskt stänger av sig självt hela tiden. Bockar för att det ska vara igång men sen efter ett tag så stänger det av sig självt igen. Har Vista Sp1, IE8 och NIS 2009. någon som vet varför det gör det och vet någon lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå..

Jag själv hade samma problem under ie7 tiden och även i ie8. Oavsett om jag ställde in att den skulle vara igång så gick det tillbaka till att vara utbockad.

Det jag testade på var att återställa till en tidigare tidpunkt, tog bara en i listan och sen dess har det fungerat. (återställde för ca 6månader sen).

Vet inte om det var den enda lösningen men det fungerade för mig iaf. Tåls kanske att testa.

// Kristoffer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå..

Jag själv hade samma problem under ie7 tiden och även i ie8. Oavsett om jag ställde in att den skulle vara igång så gick det tillbaka till att vara utbockad.

Det jag testade på var att återställa till en tidigare tidpunkt, tog bara en i listan och sen dess har det fungerat. (återställde för ca 6månader sen).

Vet inte om det var den enda lösningen men det fungerade för mig iaf. Tåls kanske att testa.

// Kristoffer

Systemåterställning eller återställa IE?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...