tobias84 Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Hej. Hade detta problem i IE7 också att komplettera automatiskt stänger av sig självt hela tiden. Bockar för att det ska vara igång men sen efter ett tag så stänger det av sig självt igen. Har Vista Sp1, IE8 och NIS 2009. någon som vet varför det gör det och vet någon lösning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Hallå.. Jag själv hade samma problem under ie7 tiden och även i ie8. Oavsett om jag ställde in att den skulle vara igång så gick det tillbaka till att vara utbockad. Det jag testade på var att återställa till en tidigare tidpunkt, tog bara en i listan och sen dess har det fungerat. (återställde för ca 6månader sen). Vet inte om det var den enda lösningen men det fungerade för mig iaf. Tåls kanske att testa. // Kristoffer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobias84 Posted April 29, 2009 Author Share Posted April 29, 2009 Hallå..Jag själv hade samma problem under ie7 tiden och även i ie8. Oavsett om jag ställde in att den skulle vara igång så gick det tillbaka till att vara utbockad. Det jag testade på var att återställa till en tidigare tidpunkt, tog bara en i listan och sen dess har det fungerat. (återställde för ca 6månader sen). Vet inte om det var den enda lösningen men det fungerade för mig iaf. Tåls kanske att testa. // Kristoffer Systemåterställning eller återställa IE? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts