CGD Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Jag har XP pro, Internet explorer 7 och en Canon Pixma skrivare. Plötsligt går det inte att skriva ut från Internet. Det blir bara liten och svårtydd text på sidan. Mängden text tycks variera med sidinnehållet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted May 2, 2009 Author Share Posted May 2, 2009 Har ni avinstallerat alla drivrutiner och program som hör ihop med skrivaren för att sedan installera dem igen. Det går fortfarande inta att skriva ut. Det ser ut att vara kodningen bakom sidan som skrivs ut. Använder jag Canon Easy-WebPrint preview så blir Internet Explorer låst. Det går att rulla på sidan och jag kan helt byta sida, men det går inte att stänga ner IE. Löst det. Vet inte vad felet var men efter en reparationskörning med en uppdaterad XP skiva rättade felet till sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts