Sundet92 Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Hej, Min portabla hårddisk har gått sönder. Jag kan se alla filer och gå in på mapparna men jag kan inte kopiera dem. När jag försöker kopierar lyckas jag bara kopiera en liten del. Min chansning skulle vara att det är fil allokerings tabellen som har säckat ihop. Någon som har något förslag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Ja du kan alltså se diskens index men inte hämta själva fildatat... Enda chansen är ett diskrecovery program som läser av diskytan utan att ta hänsyn till index. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sundet92 Posted May 2, 2009 Author Share Posted May 2, 2009 Ja du kan alltså se diskens index men inte hämta själva fildatat...Enda chansen är ett diskrecovery program som läser av diskytan utan att ta hänsyn till index. Okok, tips på sådant? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts