Guest al6 Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 Tjenare, eftersom sökfunktionen på detta forumet är värdelös (en hundskit kletad på skon är värd mer) orkar jag inte leta upp tråden utan gör en ny. Varför har inte Tele2 en logga på integrity.st än? Dom sa ju att dom skulle göra som bahnhof... Varför jag frågar är helt enkelt för jag vill veta om det är för dom inte fått vara med på integrity.st för att dom inte uppfyller kraven helt och då kör en egen variant av "upproret", eller om dom helt enkelt är för pimp för att vilja vara med på sidan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasNilemo Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 Tjenare, eftersom sökfunktionen på detta forumet är värdelös (en hundskit kletad på skon är värd mer) orkar jag inte leta upp tråden utan gör en ny.Varför har inte Tele2 en logga på integrity.st än? Dom sa ju att dom skulle göra som bahnhof... Varför jag frågar är helt enkelt för jag vill veta om det är för dom inte fått vara med på integrity.st för att dom inte uppfyller kraven helt och då kör en egen variant av "upproret", eller om dom helt enkelt är för pimp för att vilja vara med på sidan? Tele2 för "pimp" what!?!? Snälla förklara hur du menar nu.. låter intresant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hez Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 först sa tele-2 att dom raderar sen nån dag senare sa dom att dom sparar i 2 veckor har jag för mig EDIT: du kan läsa här http://www.metro.se/2009/04/28/32571/tele-...ifter/index.xml Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 Men i går (måndag) gick ni ut med att ni raderar alla användaruppgifter. Backar ni nu?– Nej, det gör vi verkligen inte. Vi sa redan i går att vi kommer lagra uppgifterna en kortare tid. Detta för att motarbeta spridningen av virus och spam. Antipiratbyrån tror inte att detta kommer försvåra deras verksamhet. – Två veckor räcker för oss, säger Henrik Pontén jurist på Antipiratbyrån till svt.se. Alltså fan va fattigt, uppenbarligen kör Tele2 sitt eget rejs och det är förmodligen därför dom inte syns på integrity.st för dom inte uppfyller kraven. "För att motarbeta spridningen av virus och spam" what the fuck? Känns som man väntar 2 veckor och SEN börjar spamma och sprida virus då - ofta detta hjälper ett smack?! Är riktigt trött på ren bullshit asså, ja litar fan inte på Tele2 mer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts