Gå till innehåll

Tele2 och integrity.st


Gäst al6

Recommended Posts

Gäst al6

Tjenare, eftersom sökfunktionen på detta forumet är värdelös (en hundskit kletad på skon är värd mer) orkar jag inte leta upp tråden utan gör en ny.

Varför har inte Tele2 en logga på integrity.st än? Dom sa ju att dom skulle göra som bahnhof...

Varför jag frågar är helt enkelt för jag vill veta om det är för dom inte fått vara med på integrity.st för att dom inte uppfyller kraven helt och då kör en egen variant av "upproret", eller om dom helt enkelt är för pimp för att vilja vara med på sidan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare, eftersom sökfunktionen på detta forumet är värdelös (en hundskit kletad på skon är värd mer) orkar jag inte leta upp tråden utan gör en ny.

Varför har inte Tele2 en logga på integrity.st än? Dom sa ju att dom skulle göra som bahnhof...

Varför jag frågar är helt enkelt för jag vill veta om det är för dom inte fått vara med på integrity.st för att dom inte uppfyller kraven helt och då kör en egen variant av "upproret", eller om dom helt enkelt är för pimp för att vilja vara med på sidan?

Tele2 för "pimp" :P what!?!?

Snälla förklara hur du menar nu.. låter intresant

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst al6
Men i går (måndag) gick ni ut med att ni raderar alla användaruppgifter. Backar ni nu?

– Nej, det gör vi verkligen inte. Vi sa redan i går att vi kommer lagra uppgifterna en kortare tid. Detta för att motarbeta spridningen av virus och spam.

Antipiratbyrån tror inte att detta kommer försvåra deras verksamhet.

– Två veckor räcker för oss, säger Henrik Pontén jurist på Antipiratbyrån till svt.se.

Alltså fan va fattigt, uppenbarligen kör Tele2 sitt eget rejs och det är förmodligen därför dom inte syns på integrity.st för dom inte uppfyller kraven.

"För att motarbeta spridningen av virus och spam" what the fuck? Känns som man väntar 2 veckor och SEN börjar spamma och sprida virus då - ofta detta hjälper ett smack?!

Är riktigt trött på ren bullshit asså, ja litar fan inte på Tele2 mer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...