AndreasNilemo Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 (edited) iz3d Någon som testat? funkar bra? funkar dåligt? eller kanske riktigt dåligt.. någon? Förtydligande.. menar inte skärmen utan directX drivern och då i anaglyphläge med ett par gammeldags 3d glasögon. Edited May 5, 2009 by AndreasNilemo Rubriken förtydligad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Malou Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 Hej AndreasNilemo! Förtydligande.. menar inte skärmen utan directX drivern och då i anaglyphläge med ett par gammeldags 3d glasögon. Då ber jag så mycket om ursäkt med att jag tog fel bland de olika alternativen jag fick fram Men ser att du har ändrat din rubrik till det rätta MVH/Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasNilemo Posted May 6, 2009 Author Share Posted May 6, 2009 Nähe.. ingen som vill leka? jag testade själv nyss och det sög råttballe, lite latjo va det att spela warcraft 3 men inställningarna funkade ju inte som jag ville osså känner man sig så sjukt töntig i 3d brillorna.. kan ju bero på att de är i papp och från en fantomentidning anno 80tal. Hur som helst testa inte för det va inge ball. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts