Gå till innehåll

Hotmail


lutti

Recommended Posts

Hej

Har köpt ny dator med Vista homepremium 64-bit. Jag har haft MSN+ett hotmailkonto i flera år. När jag skulle öpnna MSN på min nya dator så var jag tvungen att ha ett LIVE-konto till nya MSN, det funkade inte att logga in med mitt gamla Hotmail-konto. Ok tänkte jag, mina kontakter i MSN och min adressbok från Hotmail måste ju följa med till nya kontot.Men ICKE, mitt gamla Hotmail har helt enkelt försvunnit. Har någon nått bra tips hur jag kan komma åt det? Har försökt ett antal ggr att logga in på det gamla men nix går inte.

Snälla hjälp :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Har köpt ny dator med Vista homepremium 64-bit. Jag har haft MSN+ett hotmailkonto i flera år. När jag skulle öpnna MSN på min nya dator så var jag tvungen att ha ett LIVE-konto till nya MSN, det funkade inte att logga in med mitt gamla Hotmail-konto. Ok tänkte jag, mina kontakter i MSN och min adressbok från Hotmail måste ju följa med till nya kontot.Men ICKE, mitt gamla Hotmail har helt enkelt försvunnit. Har någon nått bra tips hur jag kan komma åt det? Har försökt ett antal ggr att logga in på det gamla men nix går inte.

Snälla hjälp :(

Hej!

Jag har också en ganska ny dator med Vista Home Premium, dock ett 32-bitars, men det borde inte göra någon skillnad.

Jag installerade WLM och loggade in med min gamla Hotmail-adress och lösenord och det funkar helt utmärkt. Är du säker på att du skriver rätt Hotmailadress och lösenord?

Sedan kan du alltid kontakta MSN Support: http://support.microsoft.com/kb/823390/sv Du bör också kunna få ditt gamla lösenord sänt till dig!

/Sir_N

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...