e-son Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Jag har en Microsoft LifeCam VX-1000 vars programvara inte gick att installera i W7.... rotade då fram nedanstående sida! Kan vara bra att känna till för dom som har Microsoft-tillbehör, såsom webcam, mus, tangentbord m.m. http://www.microsoft.com/hardware/windows7/support.mspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted May 8, 2009 Author Share Posted May 8, 2009 Nu fungerade naturligtvis inte beta-softet som det skulle till min cam... "det finns ingen cam ansluten" var resultatet av ett par timmars pillande o letande! Jag har rapporterat! Någon som har någon ide om något annat cam-program som kan fungera? Camen funkar i Skype, så drivrutinen är tydligen okey, det är bara softet som inte vill! Jag vill kunna spela in och ta "snapshots" och liknande med den! Gärna ett program som gör så man kan använda camen som övervakningskamera! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts