cheeta3a Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 har prövat flera program för att byta themes men dom fungerar inte med SP2!! innan jag laddade upp 2:an fungerade det bra... fler som märkt av problemet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasseska Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Vistaglazz funkar inte ännu till Vista SP2. Jag hittar inte något annat program heller som kan göra det. Du får nog försöka att hitta en patch för att patcha manuellt. Tänk på att det är olika patch för beta och rtm. Eller så får du vänta ett tag så dyker det nog upp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Vistaglazz funkar inte ännu till Vista SP2. Jag hittar inte något annat program heller som kan göra det. Du får nog försöka att hitta en patch för att patcha manuellt. Tänk på att det är olika patch för beta och rtm.Eller så får du vänta ett tag så dyker det nog upp. Finns än så länge bara för beta.... möjligt att den funkar ändå! Prova på egen risk! http://www.withinwindows.com/uxtheme-patches/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts