Gå till innehåll

Kan inte surfa med IE8


Ängegärd

Recommended Posts

HEjSann & hallå!!!

Har stött på ett problem med en burk med IE8. Jag kan hämta e-post med MS Outlook och använda mig WLM, men jag kan inte surfa med IE8. Kommer inte åt några sidor på nätet. Funkade kanon fint före helgen och nu efter att vi kommit hem så funkar det inte. Andra datorer i nätet funkar fint.

Har försökt att avinstallera IE8 (svensk). Nu kommer det skumma, efter att har avinstallerat ie8 sv. så blir det en ie8 engelsk i datorn istället. Det har aldrig funnits en engelsk språkig ie i den datorn. Och installations datum är idag.

Innan installationen av IE8 fanns det på datorn ie7.

Någon som har en ide/lösning???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HEjSann & hallå!!!

Har stött på ett problem med en burk med IE8. Jag kan hämta e-post med MS Outlook och använda mig WLM, men jag kan inte surfa med IE8. Kommer inte åt några sidor på nätet. Funkade kanon fint före helgen och nu efter att vi kommit hem så funkar det inte. Andra datorer i nätet funkar fint.

Har försökt att avinstallera IE8 (svensk). Nu kommer det skumma, efter att har avinstallerat ie8 sv. så blir det en ie8 engelsk i datorn istället. Det har aldrig funnits en engelsk språkig ie i den datorn. Och installations datum är idag.

Innan installationen av IE8 fanns det på datorn ie7.

Någon som har en ide/lösning???

Avinstallera och gå sen via ie7 ?tecknet på vänstersida webbläsarfönstret och hämta ie8 och se då till att det står svenska i språkfönstret innan klick för nedladdning. När det blir problem med webbläsare så kan man ju testa dom problemlösningar som finns först, enklast är att söka här på forumet då man får länk att klicka på, även den sida man kommer in på vid nedladdning finns länk till felsökning.Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...