Beldia Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 När jag har svenskt språkpaket inlaggd på min win 7 rc 7100 64 bit så försvinner rutan där man ska skriva filnamnet. Det är i programmen photoshop samt dreamweaver version CS3. Går jag tillbaka till engelskt så kommer textrutorna som man ska skriva filnamnen tillbaks. Är det någon som har någon bra lösning på detta så skulle jag vara tacksam. Quote
e-son Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 Det är en bug i det svenska språkpaketet. som påverkar ett flertal program på det viset. Finns inget att göra... bara vänta på nästa version, eller skippa språkpaketet! Quote
Beldia Posted June 18, 2009 Author Posted June 18, 2009 Det är en bug i det svenska språkpaketet. som påverkar ett flertal program på det viset. Finns inget att göra... bara vänta på nästa version, eller skippa språkpaketet! Det funkar i 7229 med Svenskt språkpaket. Så nu är helgen räddad. Quote
Recommended Posts