Gå till innehåll

Någon som provat bygge 7232 ?


Typhos

Recommended Posts

Nej och jag kommer inte göra heller eftersom den härstammar från en VHD-fil som någon suttit och pillat med till en ISO. Väntar hellre på nästa läckta ISO.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag nöjer mig med RC1 7100, den bästa hittills när jag provat och gäller även översättningen till svenska, som det funnits många dåliga språkpaket att ladda ner, men ett paket var suveränt. Den som spar han har.

Kör alla virtuellt i VMware Workstation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har lagt in på datorn på jobbet och är en 64 bit den känns väldigt snabb och stabil ny bakgrundsbild men kommer fler bygge som blir bättre för varje gång de kommer ut.. läste på på neowin det ryktas om bygge 7260 skall vara rtm :

Windows 7 RTM build ready this weekend. Internal sources indicate that 7260 is still the latest build under the win7_rtm branch. Build 7260 carries the tag 7260.win7_rtm.090612-2110 and is an RTM escrow build meaning vigorous testing will commence to ensure this is the final code unless there are show stopper bugs. Folks inside Microsoft who wish to remain anonymous have also indicated that many people internally are growing tired and bored of the leaks and want development to conclude as soon as possible. I think everyone here at Neowin feels the same, lets see what the weekend brings.

men vi får se om vilket som blir rätt bygge inför RTM

väldigt spännade att följa utvecklingen tycker jag för den ja kör hemma är RC1 bygge 7100 den känns väldigt stabil också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...