LightningStrike Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Om den är äkta eller inte vet inte jag men jag tycker det ser riktigt bra ut Windows 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 (edited) Har inte hunnit läsa speciellt mycket om det ännu men om någon orkar så http://cid-594df9b57d3702dc.skydrive.live....te%20Paper.docx Edited June 16, 2009 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Verkar sjukt rörigt och onödigt komplext. Varför inte först fila på det man har och få det att fungera bra. Själva grafiksystemet i Windows Vista / 7 är så otroligt uselt att det bara blir pinsamt att försöka köra fräcka animationer med flimrande program. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Microsoft har otroligt många bollar i luften när det gäller Operativsystem. Men jag tycker att det är lite för tidigt och prata/skriva om Windows 8 när Windows 7 inte är klart. De borde hålla på med det som inte är klart innan dem börjar med nåt nytt eller hur!?! //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Microsoft har otroligt många bollar i luften när det gäller Operativsystem. Men jag tycker att det är lite för tidigt och prata/skriva om Windows 8 när Windows 7 inte är klart. De borde hålla på med det som inte är klart innan dem börjar med nåt nytt eller hur!?! Alla funktioner för Windows 7 har varit klara sedan minst ett år tillbaka och efter detta är det utvecklarnas jobb att se till att det fungerar. Andra team sätter då igång med att spåna inför vad man ska ta med i kommande Windows 8 och sedan sätts bollen i rullning. Alltså har Windows 8 varit under "utveckling" ett bra tag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts