Thaimal Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Vill bara presentera mig lite. Gubbe på 50 år med familj, villa bil, jobb. Jag har kikat lite på detta forum och det verkar som att det finnas mycket kunskap här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Då får man passa på att välkomna dig ombord på skutan Hoppas du kommer att trivas och att dina framtida frågor kommer att besvaras. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thaimal Posted June 17, 2009 Author Share Posted June 17, 2009 Då får man passa på att välkomna dig ombord på skutan Hoppas du kommer att trivas och att dina framtida frågor kommer att besvaras. Tackar . Hoppas jag också och att jag kan bidra med något lite hoppas jag också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Malou Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Hej och välkommen Thaimal. Även jag hoppas på att du kommer att trivas här på forumet //Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Välkommen, detta är ett kanonforum tycker jag. Alla är väldigt hjälpsamma,och många är väldigt kunniga, tänk så mycket hjälp jag har fått, och vad jag har lärt mig. Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts