Gå till innehåll

Drivrutiner


vajlent

Recommended Posts

Söker efter & behöver tips på ett bra sådant för Windows XP Home Edition, Service Pack 3.

Min mammas dator behöver ses över.

Tack på förhand.

Varför inte Microsofts egna. Till vad behöver Du drivrutinerna?

essin <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag föredrar driver max också , men har inte haft bra erfarenhet med grafik och ljudkort, då ljudet har fått högre latency och grafiken fick sämre drivrutiner än dem drivrutinerna man kunde hämta från produktens hemsida i detta fall Nvidia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte Microsofts egna. Till vad behöver Du drivrutinerna?

essin <_<

Jag behöver till ljudkortet då det ej finns nått ljud, men kan inte hitta vad det är för ljudkort

i datorn!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag behöver till ljudkortet då det ej finns nått ljud, men kan inte hitta vad det är för ljudkort

i datorn!?

Gå till datorns hemsida (om det är en märkesdator), där finns alla drivrutiner du behöver! Är det ett hemmabygge kan du använda SIW för att ta reda på dom olika komponenternas fabrikat och produktbeteckning!

http://www.gtopala.com/siw-download.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå till datorns hemsida (om det är en märkesdator), där finns alla drivrutiner du behöver! Är det ett hemmabygge kan du använda SIW för att ta reda på dom olika komponenternas fabrikat och produktbeteckning!

http://www.gtopala.com/siw-download.html

Kanonprogram...TACK.

Men jag kan fortfarande inte hitta va det ska vara för drivisar eller ens vilket kort det är till den.!? :blink:

Bifogar en bild:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanonprogram...TACK.

Men jag kan fortfarande inte hitta va det ska vara för drivisar eller ens vilket kort det är till den.!? :blink:

Nu är förmodligen ljudkortet integrerat i moderkortet, så om du kollar i SIW under Hårdvara/Moderkort efter Tillverkare och Modell så kan jag säkert hjälpa dig ta fram ljuddrivrutinen... och även övriga drivrutiner till datorn. Är det en märkesdator, typ HP, Dell m.fl, så är det dock bättre med datorns produktnamn/modellnamn... finns på någon lapp bak på burken!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...