zen-TAO Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Hej. Installerade den nya och senaste versionen av VLC-spelaren (1.0.0) på anmodan av mitt uppdateringsprogram. Men: Vid nästan varje gång jag skall se något med spelaren, får jag meddelandet om att den "kraschat" och frågan om jag vill skicka en fel-rapport till VLC-teamet. Om jag väljer nej så kör spelaren igång som vanligt och vad jag kan se är det inget "fel" på den, utan att den inte fungerar. Är det någon mer som har det här "problemet"? Hälsningar zen-TAO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Prova med att avinstallera den helt, och sedan installera igen. Jag gjorde en uppgradering av en gammal, men fick problem.. avinstallerade, startade om datorn och installerade igen. Nu märker jag inget konstigt alls... Jag kör W7, och det kan ha bidragit till felen... vad vet jag.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts