flewrida Posted July 31, 2009 Posted July 31, 2009 Hej, jag installerar ett program och så står det att jag måste in på %systemdrive%\users\%username%\Documents alt. Dokument. Jag vet inte vart det ligger, har sökt på hela vista utan något resuktat, snälla hjälp Quote
frederik Posted July 31, 2009 Posted July 31, 2009 Du kanske får gå in i kontrollpanelet och under mappinställningar ställa windows in så alla filer och mappar visas. Quote
flewrida Posted July 31, 2009 Author Posted July 31, 2009 Det är redan gjort, jag fattar inte vf det händer så Quote
e-son Posted July 31, 2009 Posted July 31, 2009 Hej, jag installerar ett program och så står det att jag måste in på %systemdrive%\users\%username%\Documents alt. Dokument. Jag vet inte vart det ligger, har sökt på hela vista utan något resuktat, snälla hjälp %systemdrive%\users\%username%\Dokument = C:\Användare\"Ditt användarnamn"\Dokument... om du kör svenskt Vista! Eller helt enkelt din dokumentmapp i startmenyn! Quote
Recommended Posts