Anders1980 Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 när jag tetstar om jag kan ha windows 7 på tjejens data så får jag upp detta Texas Instruments PCIxx21 Integrated FlashMedia Controller finns dom drivrutinerna till windows 7? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Har du kollat på Windows Update? Om du inte hittar drivrutinerna där så berätta vad det är för dator (märke/modell). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 när jag tetstar om jag kan ha windows 7 på tjejens data så får jag upp dettaTexas Instruments PCIxx21 Integrated FlashMedia Controller finns dom drivrutinerna till windows 7? Det finns drivrutiner för Vista 32- och 64-bit, så de bör gå med Windows 7 också. I de fall jag inte hittat Windows 7 drivrutiner har jag använt de för Vista och det har alltid fungerat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts