Gå till innehåll

Nytt Windows 7 RC


nasarf

Recommended Posts

Hej,

Jag läste precis http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.227843/tr.../SPL/adtclk.htm

Vad jag förstår det som kommer Microsoft släppa en sista version av Windows 7 RC i dagarna, vad är då skillnaden mot den som redan finns för nedladdnign sen en tid tillbaka?

Kommer jag vinna något på att byta?

xpna

EDIT: Läste att nyheten är från den 5/5-09 men den låg på deras förstasida vilket gör mig fundersamm, har dom glömt att ändra datumet?

Redigerad av xpna
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Jag läste precis http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.227843/tr.../SPL/adtclk.htm

Vad jag förstår det som kommer Microsoft släppa en sista version av Windows 7 RC i dagarna, vad är då skillnaden mot den som redan finns för nedladdnign sen en tid tillbaka?

Kommer jag vinna något på att byta?

xpna

EDIT: Läste att nyheten är från den 5/5-09 men den låg på deras förstasida vilket gör mig fundersamm, har dom glömt att ändra datumet?

De har en gammal information. Nej, Microsoft har inga planer på att skicka ut någon mer RC eftersom W7 har gått till tillverkning (den är i RTM-läge). Vissa lyckliga personer kan börja ladda ner den från och med i morgon 6 augusti på Microsft Connect och Technet. Däremot om du nu inte har RC så bör du snabba på för den 20 augusti är det helt kört med att ladda ner RC:n. Med RC:n kan du köra fram till i februari 2010 - länge efter att W7 är släppt i affärerna på engelska och svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...