Jump to content

vykort

swag

Recommended Posts

hej någon som kan hjälpa mej .

det va så att ja och min dotter va i stan idag då kunde man ta kort som såg ut som vi va utomlands .dom tog kort med en vanlig kamera sen så hade dom något i datan som gjorde som vi va på plats enligt kortet. såg ut som vi va i typ spanien på en starnd med lite hotel i bakgrunden

hej någon som kan hjälpa mej .

det va så att ja och min dotter va i stan idag då kunde man ta kort som såg ut som vi va utomlands .dom tog kort med en vanlig kamera sen så hade dom något i datan som gjorde som vi va på plats enligt kortet. såg ut som vi va i typ spanien på en starnd med lite hotel i bakgrunden

Vad vill du ha hjälp med?

Ett bildbehandlingsprogram, t.ex. Photoshop, med möjlighet att frilägga personerna, och lägga dem i ett lager ovanpå bakgrunden. Helst bör man ha en enfärgad bakgrund då personerna fotograferas, så att friläggningen inte tar så lång tid. Så skulle jag göra…

Ett bildbehandlingsprogram, t.ex. Photoshop, med möjlighet att frilägga personerna, och lägga dem i ett lager ovanpå bakgrunden. Helst bör man ha en enfärgad bakgrund då personerna fotograferas, så att friläggningen inte tar så lång tid. Så skulle jag göra

ok du vet inget program som har färdiga mallar som man bara klipper in folket man vill så det ser natuligt ut