Gå till innehåll

vykort


swag

Recommended Posts

hej någon som kan hjälpa mej .

det va så att ja och min dotter va i stan idag då kunde man ta kort som såg ut som vi va utomlands .dom tog kort med en vanlig kamera sen så hade dom något i datan som gjorde som vi va på plats enligt kortet. såg ut som vi va i typ spanien på en starnd med lite hotel i bakgrunden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej någon som kan hjälpa mej .

det va så att ja och min dotter va i stan idag då kunde man ta kort som såg ut som vi va utomlands .dom tog kort med en vanlig kamera sen så hade dom något i datan som gjorde som vi va på plats enligt kortet. såg ut som vi va i typ spanien på en starnd med lite hotel i bakgrunden

Vad vill du ha hjälp med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett bildbehandlingsprogram, t.ex. Photoshop, med möjlighet att frilägga personerna, och lägga dem i ett lager ovanpå bakgrunden. Helst bör man ha en enfärgad bakgrund då personerna fotograferas, så att friläggningen inte tar så lång tid. Så skulle jag göra…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett bildbehandlingsprogram, t.ex. Photoshop, med möjlighet att frilägga personerna, och lägga dem i ett lager ovanpå bakgrunden. Helst bör man ha en enfärgad bakgrund då personerna fotograferas, så att friläggningen inte tar så lång tid. Så skulle jag göra

ok du vet inget program som har färdiga mallar som man bara klipper in folket man vill så det ser natuligt ut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...