crillez Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Jag har ett litet problem som jag undrar om det finns någon här som kan lösa det..... Använder mig av Photoshop Elements 6 till både redigering och fotovisning, har nu köpt en extern hårddisk som jag vill säkerhetskopiera mina bilder till, när jag gör det genom photoshop så hamnar alla bilder på hårddisken men de byter namn och alla taggar som man har gjort finns inte med!!!! Hur ska man göra för att kopiera hela Photoshop katalogen med taggar och allt till den externa hårddisken???? Har även beställt en ny dator som jag skulle vilja flytta över allt på, samma problem där!?!?!? Någon som har tips på hur man löser detta??? MVH Crille Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Jag har ett litet problem som jag undrar om det finns någon här som kan lösa det..... Använder mig av Photoshop Elements 6 till både redigering och fotovisning, har nu köpt en extern hårddisk som jag vill säkerhetskopiera mina bilder till, när jag gör det genom photoshop så hamnar alla bilder på hårddisken men de byter namn och alla taggar som man har gjort finns inte med!!!!Hur ska man göra för att kopiera hela Photoshop katalogen med taggar och allt till den externa hårddisken???? Har även beställt en ny dator som jag skulle vilja flytta över allt på, samma problem där!?!?!? Någon som har tips på hur man löser detta??? MVH Crille Manuellt? men ändra sökvägen för presentationen om du vill läsa dom från den disken då kanske.. men är det ren backup så kan du ju bara ta dom manuellt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crillez Posted August 15, 2009 Author Share Posted August 15, 2009 Manuellt? men ändra sökvägen för presentationen om du vill läsa dom från den disken då kanske.. men är det ren backup så kan du ju bara ta dom manuellt. Ok, gå in och kopiera alla genom att högerklicka menar du då eller??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Ok, gå in och kopiera alla genom att högerklicka menar du då eller??? Svar ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts