Gå till innehåll

Säkerhetskopiera i Photoshop!?!


crillez

Recommended Posts

Jag har ett litet problem som jag undrar om det finns någon här som kan lösa det..... Använder mig av Photoshop Elements 6 till både redigering och fotovisning, har nu köpt en extern hårddisk som jag vill säkerhetskopiera mina bilder till, när jag gör det genom photoshop så hamnar alla bilder på hårddisken men de byter namn och alla taggar som man har gjort finns inte med!!!!

Hur ska man göra för att kopiera hela Photoshop katalogen med taggar och allt till den externa hårddisken????

Har även beställt en ny dator som jag skulle vilja flytta över allt på, samma problem där!?!?!?

Någon som har tips på hur man löser detta???

MVH Crille

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett litet problem som jag undrar om det finns någon här som kan lösa det..... Använder mig av Photoshop Elements 6 till både redigering och fotovisning, har nu köpt en extern hårddisk som jag vill säkerhetskopiera mina bilder till, när jag gör det genom photoshop så hamnar alla bilder på hårddisken men de byter namn och alla taggar som man har gjort finns inte med!!!!

Hur ska man göra för att kopiera hela Photoshop katalogen med taggar och allt till den externa hårddisken????

Har även beställt en ny dator som jag skulle vilja flytta över allt på, samma problem där!?!?!?

Någon som har tips på hur man löser detta???

MVH Crille

Manuellt? men ändra sökvägen för presentationen om du vill läsa dom från den disken då kanske.. men är det ren backup så kan du ju bara ta dom manuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...