Lasse B Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 En fråga. Kan man återställa ladda ner fler tillägg, dvs ta bort dom som är nerladdade. Bara en tanke. LB Link to comment Share on other sites More sharing options...
kal Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Varför inte prova själv! o se om det går Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted August 25, 2009 Author Share Posted August 25, 2009 (edited) Varför inte prova själv! o se om det går Tack för hjälpen, självklart har jag gjort det, varför ?? tror du att jag skriver en fråga på forumet ?? inte för att vara lustig. Hoppas att du själv ber om hjälp och får samma svar. LB Edited August 25, 2009 by Lasse B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted August 25, 2009 Author Share Posted August 25, 2009 Tack för hjälpen, självklart har jag gjort det, varför ?? tror du att jag skriver en fråga på forumet ?? inte för att vara lustig.Hoppas att du själv ber om hjälp och får samma svar. Det känns som om man nu inte kan ställa flera frågor, med risk att få ett sånt jävla svar, kanske lika bra att sluta ställa flera frågor på forumet. LB Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Du kan inaktivera Dina tillägg.Gå in i verktyg,hantera tillägg markera verktygsfält och tillägg. Klicka på det tillägg Du vill inaktivera. essin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted August 25, 2009 Author Share Posted August 25, 2009 Du kan inaktivera Dina tillägg.Gå in i verktyg,hantera tillägg markera verktygsfält och tillägg. Klicka på det tillägg Du vill inaktivera.essin Tackar. Ha en bra kväll. LB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts