Gå till innehåll

Synkronisering i Vista Home Premium


Anders T

Recommended Posts

Visst blir man lycklig!

Köpte en ny bärbar burk med Vista som innehåller ett komplett synkroniseringscenter! Trodde jag... Hela syftet med min synkronisering föll direkt eftersom Vista Home Preium inte stödjer synkroniseringar mot nätverksmappar/diskar. I övrigt verkar det som man synka vad som helst!!

Inte svårt att bli lite lätt irriterad!!!!

Någon som känner till någon bra gratis programvara för att lösa synkning på nätverksdiskar/mappar eller liknande??

Snälla vänner, hjälp mej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova FBackup för synkronisering och backup... lokalt eller över nätverk, mycket enkelt och smidigt program!

http://www.fbackup.com/

Jag tackar för snabbt svar och visat intresse!

Dock kan jag inte hitta någon synkoniseringsfunktion utan det verkar vara ett rent backup program (väldigt snyggt dock).

Någon som har några fler förslag som kan provas?

MVH

Anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dock kan jag inte hitta någon synkoniseringsfunktion utan det verkar vara ett rent backup program (väldigt snyggt dock).

Någon som har några fler förslag som kan provas?

Självklart kan programmet göra både och, som jag skrev! Du väljer när du skapar jobbprofilen (se bild). Men visst finns det fler program, ett kan du hitta på länken nedan. Det saknar dock schemaläggningsfunktioner.

http://www.alltomxp.se/forum/index.php?showtopic=18610

fbackup.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...