PCGuiden Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 Kan jag installera mac på en windows dator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 (edited) Kan jag installera mac på en windows dator OSX går att instalera på en pc men det är inte helt självklart alla gånger.. bra sidor att läsa är OSX Project och The free suite Får man fråga varför du vill göra det? Edited August 30, 2009 by aok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 Man skall testa allt 1 gång innan man dör Min paroll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 (edited) Man skall testa allt 1 gång innan man dörMin paroll Sant och en bra inställning med vissa undantag hoppas jag Edited August 30, 2009 by aok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mutex Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 Ja det går, och i somliga fall fungerar det RIKTIGT bra. Men det är endast i somliga fall. Apple byger ju sina egna datorer och behöver därför bara göra drivrutiner för den hårdvara som finns i en dator från Apple. Drivrutiner för bärbara enheter såsom USB-minnen och annat finns det dock gott om drivrutiner för. Men till exempel nätverkskortsdrivrutiner och grafikkortsdrivrutiner är det ont om, jag körde "OSx86" som projektet heter på två datorer där det fungerade uselt på enda datorn men helt okej på den andra. Dock kan man inte uppdatera operativsystemet eftersom cracket då skrivs över, fast det kanske är fixat nu jag vet inte. Testa vet jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts