klarte Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 (edited) Efter uppdatering till SP 2 fryst ruta. Om jag klickar på ikonen och väljer nätverks & delningscenter så tar den minuter att ladda och när man väl ser den så står det nätverk och delningscenter svarar inte, rutan är fryst och jag kan inte markera nåt, då måste jag avsluta den genom aktivitetshanteraren som i sin tur startar om explorer.exe Edited August 31, 2009 by klarte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Kommer det något i Kontrollpanelen - Problemrapporter och -lösningar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klarte Posted September 4, 2009 Author Share Posted September 4, 2009 Nej, det händer ingenting Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Kommer det något i Loggboken (Kontrollpanelen - Administrationsverktyg) vid just det tillfället? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klarte Posted September 9, 2009 Author Share Posted September 9, 2009 Slutade med ominstallation :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts