Silenz Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 (edited) Alltså ljudet fungerar på´mitt X-FI kort men jag har kortet i Entertainment mode och varje gång jag startar om datorn har den glömt att jag enablet Cryztaliser och ställt den på 70%. Så då är den avbockat igen Har provat installera om men samma sak. Har senaste mjukvaran för kortet Någon som vet vad man ska göra?? Edited September 11, 2009 by Silenz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Alltså ljudet fungerar på´mitt X-FI kort men jag har kortet i Entertainment mode och varje gång jag startar om datorn har den glömt att jag enablet Cryztaliser och ställt den på 70%.Så då är den avbockat igen Har provat installera om men samma sak. Har senaste mjukvaran för kortet Någon som vet vad man ska göra?? Sparade du dina inställningar? /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silenz Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 Ja alltså står inte direkt spara utan man klickar bara bort det på ok efter man ställt in det. Sen om man går in igen är det kvar men startar man om är det borta igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Ja alltså står inte direkt spara utan man klickar bara bort det på ok efter man ställt in det.Sen om man går in igen är det kvar men startar man om är det borta igen Har samma kort. Såg nu att man inte kan spara. I Audiomode har du t.ex en liten diskett... Ska prova de andra lägena..... /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts