Adnerzzon Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 I Torsdags och i går fick jag stänga av datorn genom att hålla inne "Powerknappen". I skrivande stund har jag haft den på ett pra timmar.... När jag klickar på "start - stäng av" så händer inget alls. Får till slut stänga av genom att hålla inne "powerknappen" ett par sekunder. Inga updateringar har gjorts av Windows. /Deeman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 I Torsdags och i går fick jag stänga av datorn genom att hålla inne "Powerknappen".I skrivande stund har jag haft den på ett pra timmar.... När jag klickar på "start - stäng av" så händer inget alls. Får till slut stänga av genom att hålla inne "powerknappen" ett par sekunder. Inga updateringar har gjorts av Windows. /Deeman Hej & God eftermiddag! Prova att dra ur kontakten från vägguttaget, sedan håll inne POWER-knappen för att rensa kondingarna. Prova sedan att starta/stänga på nytt! Annars något skumt? Mvh//sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted September 12, 2009 Author Share Posted September 12, 2009 Hej & God eftermiddag!Prova att dra ur kontakten från vägguttaget, sedan håll inne POWER-knappen för att rensa kondingarna. Prova sedan att starta/stänga på nytt! Annars något skumt? Mvh//sunshine Låter lite luddigt det där. Men jag skall prova... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boxxen Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 läste någonstans om att "exit windows" ljudfilen var corrupt, prova ändra den till "inget" ljud. (kontrollpanelen / maskinvara ljud och ljudenheter / ljud ) mvh boxxen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted September 12, 2009 Author Share Posted September 12, 2009 läste någonstans om att "exit windows" ljudfilen var corrupt, prova ändra den till "inget" ljud. (kontrollpanelen / maskinvara ljud och ljudenheter / ljud )mvh boxxen Japp, det var nog så här också. Det fungerade att stänga av ljudet för "stäng av windows".... Tack /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts