Mickilina Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Hej! Jag fick en anledning att kolla upp hur det ser ut i HJT och upptäckte en massa rader med ieSpell som har med textinmatning att göra. Har nog installerat det för ett tag sedan. Kan inte minnas att där ska ha funnits så många rader tidigare, men tycker mig minnas att det har funnits en eller två rader tidigare innan installationen av programmet. Om jag avinstallerar programmet från "Lägg till/Ta bort", det tycks inte varit till speciell nytta, påverkar avinstallationen t. ex. på rättstavningen här eller på Word? //Mickilina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Den bryr sig bara om stavning i Internet Explorer... så den påverkar naturligtvis stavningen här på forumet. Nyttan kan dock ifrågasättas! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted September 15, 2009 Author Share Posted September 15, 2009 Okidoki! Vi har alltså samma uppfattning, men Office-paketet har väl egen motsvarande funktion? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Okidoki!Vi har alltså samma uppfattning, men Office-paketet har väl egen motsvarande funktion? Ja, Office har egen rättstavningsfunktion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted September 15, 2009 Author Share Posted September 15, 2009 Tack, då vet jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts