Mickilina Posted September 24, 2009 Posted September 24, 2009 http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html freeware Quote
si3rra Posted September 24, 2009 Posted September 24, 2009 Har tipsat stenis om detta tidigare och att man kanske borde rekommendera detta istället för den klassiska "analys"-guiden för blåskärmar, han skulle testa och återkomma, får väl se om denna tråd väcker honom till liv igen Quote
OlleBull Posted September 24, 2009 Posted September 24, 2009 (edited) Något man sällan har, förstås. Jag tror jag fått BlueScreen en gång per dator. På dator från 2001 aldrig vad jag vet. Två gånger på dator från 2005. På laptopen som är ett år gammal, aldrig, däremot på en virtuell installation i VMware och på XP Pro. De gånger jag fått det, har jag själv varit orsaken till BlueScreen. Jag säger tror, det kan ju hänt någongång mer. Ska prova programmet på någon virtuell maskin i VMware. Edited September 24, 2009 by OlleBull Quote
Recommended Posts